sieraden

Review Bonjoura

Onze eerste samenwerking is een feit!!! Begin deze week zijn wij een samenwerking aangegaan met bonjoura. Wij mochten een product uitzoeken en stuurde twee foto’s op met kettingen die we erg mooi vonden. Wij dachten, dan kan bonjoura kijken welke ze opstuurt, maar we kregen ze allebij! Super blij mee. Vrijdag 4 december kregen wij een pakketje op gestuurd. In het pakketje zat niet alleen de twee kettingen, nee er zaten nog meer dingen in! wil je weten wat? lees dan lekker verder.

 

Zoals je ziet kregen we het opgestuurd in een super leuk zakje met “bedankt voor de samenwerking” erop. We waren erg benieuwd dus gingen snel kijken wat erin zat.

Als eerst haalde ik een ketting eruit die ik had uitgezocht. Hij was precies zoals ik had gehoopt, niet te grote bedel en al zeker niet te klein. Hij was perfect. Als ik zo voel voelt het ook echt als een goeie kwaliteit, stevig. Ik had zo’n zelfde soort ketting (niet van bonjoura), maar die is helaas eergisteren kapot gegaan. Het was in tegendeel van deze ook een heel dun draadje. Ik wet dat deze ketting langer mee gaat! Ik ben er in iedergeval super blij mee en ga deze zeker weten vaak dragen. Zoals je ziet is het een zilveren ketting met een kruisje eraan. Ik ben niet gelovig, maar ik houd er wel heel erg van. En hij is maar 4,95.  

Als tweede zag ik iets wat wij niet hadden “gevraagd”. Super lief natuurlijk, we hadden dus nog iets extra’s gekregen! Dit is zoals het eerste kettinkje een kruisje. Er zit heel subtiel een klein diamantje in. Deze is  zoals je ziet verticaal en hangt die aan het draadje. In tegenstelling tot de vorige, die zat “tussen” de draadjes. Dit is een goud kettinkje. Super leuk, ik draag namelijk soms helemaal goud en soms helemaal zilver, nu kan ik afwisselen. I LOVE IT.

Als derde zag ik weer een ketting, deze ketting had mijn mede blogger uitgezocht. Deze ketting is niet goud, hij is niet zilver, nee hij is rose. Ik zelf heb eigenlijk bijna geen rose sieraden, maar vind het wel erg leuk om te combineren. Eigenlijk ben ik wel heel blij met die 3 verschillende kleuren. Zo heb je bij iedere outfit een andere ketting. Dit is is dus een rose kleurig kettinkje met een pijltje. Net zoals bij de eerste ketting zit dit pijltje horizontaal “tussen” de ketting. De ketting is maar 3,95.

Ik dacht “super leuk, hier gaan we een mooie review over schrijven. Ik pak het zakje en voel dat er nog wat in zat! We hadden dus nog iets extra’s gekregen!”.Het zijn lila “zirkonia” oorbellen. Ik vind ze erg mooi, omdat ze zo subtiel zijn. Daardoor zijn ze super leuk te combineren. Ze zijn binnenkort verkrijgbaar in verschillende kleuren.

Van het tweede en het vierde product weten we de prijs nog niet. Deze komen binnenkort ook in de webshop, dat laten we jullie zeker weten!

Wil jij een van deze sieraden bestellen? Dat kan! klik hier dan onder op de link.
zilver kleurige ketting met een kruisje
rose kleurige ketting met een pijltje

Waarom bestellen bij Bonjoura?

✓ Veilig betalen met iDeal.
✓ Binnen 48 uur bij u thuis.
✓ Lage verzendkosten: € 1,95
✓ Niet goed? Geld terug!

Bonjoura is een online webwinkel met een groot assortiment hippe sieraden en accessoires. Zoals bijvoorbeeld; kettingen, armbanden, oorbellen, sjaals,portemonnees en zonnebrillen. Bonjora probeert hun collectie hippe sieraden altijd up to date te houden aan de hand van de laatste trends. Ook bieden ze producten altijd tegen lage prijzen aan.

Wil jij je favoriete outfit afmaken met hippe sieraden of met mode accessoires? Of wil je iemand een mooi cadeau doen? Bijvoorbeeld je moeder, je zusje of je tante? Bij Bonjoura slaag je altijd!

Bonjoura

3 gedachten over “Review Bonjoura

Plaats een reactie